Nedräkning....

...inför Londonresan. Bara tre dagar hemma innan vi åker. Jag har ännu inte hunnit tänka så mycket på den resan, men idag ska jag väl få tid till det. Vi ska och växla till oss lite pund och så SKA vi packa. Nu måste det göras. Det som känns lite konstigt är att vi har vårt handbagage och tre stora resväskor. De kommer att väga just ingenting på ditvägen. Vi har bokat in de tre stora väskorna för att få plats med allt vi ska shoppa......vi...såg ni att jag skrev vi? Om jag känner mig själv rätt så blir min del i väskorna några vykort och kanske något annorlunda ätbart. Har en förmåga att inte hitta någonting...eller så måste jag fundera på något ett tag...och så kan jag inte bestämma mig och det blir ingenting av det.
Nu ska vi åka till soptippen. Roligt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0