Ommöblering kanske?

Det är som vanligt idag....vaknade tidigt och är pigg som en mört. Av erfarenhet vet jag dock att jag behöver sova en stund fram på förmiddagen. Om jag vill det, så gör jag det men först ska jag börja plocka lite här hemma. Först ska jag göra en låååång inköpslista. Det mesta är slut i skåp och lådor. Behöver fylla på förråden. Än har jag inte bestämt om jag ska åka och handla själv eller om jag ska "tvinga med" P. Det är tråkigt att handla.....och tungt. Sedan ska jag försöka få till det i vardagsrummet. Måste flytta runt fåtöljen för att se var den passar bäst. Därefter vill jag börja rensa lite i alla garderober och lådor. Vad mycket skrot man samlar på sig!! Det behövs en rejäl rensning. Men....nu ska jag börja med att dricka lite kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0