Orienteringskväll.....

...för Virre och då passar jag på att åka till Bubblis och Matheus. P drar till Leksand på hockey....det får han väl då...om han tycker det är kul. Halv åtta ska Virre vara på Lugnet och sedan blir det pannlampa på. Han har lånat min lampa, som ser ut som ett katthuvud och som jamar när man sätter på den. Den hade jag på nätterna när jag delade ut tidningar...en kort period. Kan tänka mig hur jag såg ut.....komisk......när jag sprang omkring i trapphusen och jamade.
I morgon SKA jag börja fixa här hemma. För flera månader sedan skrev jag till tidningen Pralin och undrade varför de bara hade inredningsreportage från villor. De kan ju göra som de vill....riva väggar...måla om i vilka färger de vill. Jag efterlyste reportage från vanliga hyresrätter där den boende haft extra mycket fantasi för att få ihop det trots restriktioner. De svarade att de skulle visst ta med ett sådant reportage om det fanns någon som hade det så.....Jag ska inte vara med i Pralin, men det känns som en utmaning att få till det med små medel. Mina idéer kommer bara att finnas på den här bloggen. Vi får se vad det blir.
Nu kaffe.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0