Pausvila.

Ja, det tog ju tid det där....som om jag inte visste det. Försökte nog bara ljuga för mig själv när jag sa att det skulle hinnas med annat under eftermiddagen. Städning av förråd och lagerlokal i källaren är ingen lek. Gud va skit man har. Nu är det mesta gjort, men det är ju det där på slutet som tar tid....de där småsakerna som man egentligen inte vet vart man ska göra av.
Vi har tagit en matrast och ska snart ge oss iväg ner i källaren igen. Vi har även hunnit med en "resa" till  Smedjebacken...nästan. Vi var väl en mil ifrån kanske. Vad vi gjorde där? Det vet jag inte om jag törs tala om här....ska fundera lite. Kanske att jag berättar i nästa blogginlägg.
Nu ska jag slänga i mig en kopp kaffe och så ska det städas....hej va dé går.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0