Pigg....som en mört.

Underbart. Visst är det härligt att vara pigg? Det är just vad jag är idag. Har just kommit från träningen och så har jag varit ner i tvättstugan en vända. En maskin fungerar inte, men jag har ringt och bett dom komma och titta på den. Har kokat ägg i vår äggkokare. Hur kunde man klara sig utan en sån förut? Fattar inte det. De två bästa köksmaskinerna jag har är just äggkokaren och så riskokaren. Oumbärliga. Ägg har jag kokat för att vi just nu går på LCHF dieten. Enkelt förklarat så äter vi bara fett just nu. Den metoden funkar bra för oss. Vi går ner så det bara skriker om det!!! Mätt blir man också.
Om en stund kommer Toastkerstin. Vi ska kolla på lite papper och så....blir nog en kopp kaffe också......Resten av dagen blir det till att följa min nygjorda attgöralista. Vad skönt det ska bli att få det städat hemma. Då kanske man kan börja se fram mot London i nästa vecka.
Nej...det är bästa att jag sätter fart medan ångan är oppe........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0