Semesterminnen.

Sådärja....nu är jag hemma igen. Har varit till Falun. Hälsat på Bubblis och Matheus...ja egentligen var der ett tidsfördriv medan P och Matheus spelade badminton. Bubblis har jag ju tillbringat långhelgen med så vi satt tysta under varsin filt i soffan och bara slappade.
London då? Jo, det var bara bra. Men jag känner att det finns massor kvar att se. Får, som jag sagt tidigare, åka en vända till snart. Vi åkte ju i en "grupp" på nio. Det var lite jobbigt. Inte det att vi hade olika viljor...det hade vi egentligen inte, utan det att jag kände att vi skulle kolla hela tiden så att alla var med. Var orolig att någon skulle tappas bort bland alla människor i storstan.
Jag älskade atmosfären i London...alla människor...alla gamla bevarade byggnader och språket....lätt att göra sig förstådd.

Första stoppet på resan....Nyköping. Snacka om att man kände sig "stor"......Det var inte mycket till fotbollsrondell de hade att komma med.

Lite kända ansikten på planet...förväntansfullt och avslappnande. Det var ju semester på gång.

Så här sov vi. Passar mig alldeles utmärkt att bo så här...på backpackervis. Vissa andra hade väl lite att säga om den saken, men nu var det bara att gilla läget.

På väg till ett visst, mycket känt, vaxkabinett.



Hela gänget på sightseeing. Vi frös som attan efter en stund, men det var det värt. Vi fick se allt..och då menar jag allt.

Picadilly circus....ett av målen med att åka dit....nu kan jag stryka det från attgöralistan.
Det här var lite av allt vi gjorde under helgen. Har massor kvar att visa er, men det får bli i morgon. Nu ska jag försöka sova lite. Har inte blivit så mycket av det de senaste dagarna. Höres.


Kommentarer
Postat av: Millis

Åh vad roligt med bilder! Jag vill se alla sen!! :D Hörde Erik skulle scrappa också :) Det är min karl det!! <3

2010-10-25 @ 20:42:52
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0