Sista rycket innan semestern....

...och det gör vi i Rättvik. Det har gått skapligt faktiskt. Fredagen var lugn, men det var folk hela tiden. Aldrig stressigt, men mycket bra för att vara fredag. Idag lär det bli mer. Ingen rast....ingen ro. P sover än och jag har just kokat kaffe. Natten var bra. Jag frös inte en enda gång och fläktens brus störde inte så mycket. Utsövd men med lite värk.....det får väl duga.
Ikväll ska vi ut och äta med Motalafolket. De är här och hjälper till med tivolit och vi bestämde att vi skulle gå ut tillsammans. De är så trevliga.
Internet krånglar....som vanligt. Det är därför jag inte bloggade igår kväll. Jag försökte verkligen, men icke.....Så, därför lovar jag ingen blogg ikväll men jag gör alltid ett försök....det vet ni väl?
Nu ska jag ta min kaffekopp och gå runt bland stånden och se när andra arbetar. Vi hörs sen då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0