4.22

Vad sjutton ska man pyssla med klockan 4.22 en torsdagmorgon? Jag har då ingen aning, men det var då jag vaknade idag. Sjöblöt av svett och med en värk som hette duga. Skitont hade jag. Så ont att jag mådde illa. Lyckades slumra till en liten stund till och så var det bara att kravla sig ur sängen. Tog mig till träningen och körde ett lätt pass idag. Jag tror inte på att hoppa över träningen när jag har ont utan värken beror nog på för lite träning. Jag har ju slarvat lite under sommaren eftersom vi inte varit hemma så mycket. Så, det är nog för att jag inte stärkt musklerna runt nacken som gör att värken är bedrövlig.
Nu ska jag in i duschen och sedan ska vi ner och sälja på borlängeborna världens godaste marmelad och munkar. Vi hörs när dagen är över och marmeladen slutsåld.......önsketänkande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0