Å så var det en ny vecka då....

...och jag ska till träningen snart. Efter det är det städning. Igår började jag fundera på hur länge sedan det var som jag torkade golven....!!!! Kommer inte ihåg. Hela den här säsongen har jag varit så trött och slut att allt har blivit försummat. Nu måste jag! Inte för att jag vill, utan för att jag måste.
Va skönt det skulle vara med en liten etta att städa. Frågan är väl bara om det blev lättare av det. Troligen inte.
Den här veckan är det massor av tider att passa. Finns det något tråkigare? Tisdag-marmeladkokning, onsdag-cellprovstagning, torsdag-sköldkörtelprov, fredag-marknad, lördag-marknad, söndag-marknad. Jag vill ha tid för mig själv!!!! Kan jag få det? Höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0