Äntligen hemma.

Ja, äntligen vet jag väl inte om jag ska säga. Visst är det skönt att vara hemma igen, men det var bra i Stockholm också. Vi ställde bilen i Kista och så tog vi tunnelbanan in till stan. Praktiskt för då slipper man leta dyra parkeringar i timtal.
Utställningen var bra. Det var vissa bilder som satte sig som en smäck på hjärnan och vissa som gick mig förbi. Men på det stora hela så var det värt att åka.

Som vanligt när vi är ute på vift så går det undan. Efter utställningen gick vi till Hötorgshallen för att få lite inspiration....nu var det väl inte så mycket av den varan...annat än att jag önskade att vi hade en egen hötorgshall här hemma. Direkt efter det tog vi tunnelbanan tillbaka till Kista, sprang igenom gallerian där på 2,5 minuter och så hemåt igen. Snabba ryck.
B har klarat biodlingen galant idag. Bina hade dragit i sig all sockerlösning och det var bara att fylla på. Får väl se om det behöver fyllas på i morgon igen. De ska ju ha samma "dos" tre gånger och är de så här snabba så lär det bli vinteride för dem ganska snart.
Nu ska jag städa...såg att kakelplattorna i badrummet ändrat färg under sommaren...snuskigt. Svamp och klorin blir det. P sover "middag"!!! Det är tennis på tv i natt och han bad om lov att få se det!!!??? Får han väl göra som han vill...själv tänker jag sova då för i morgon drar vi mot Voxna och helgens marknad. Den är bara fredag och lördag så vi får en dag ledigt. Det behövs. Då så.....jag städar väl på en stund då.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0