"Barnkalas"

Det är ju som sagt genom barnen man fattar hur gammal man är. Har varit på 29-årskalas!! Herregud...när jag var 29 tyckte jag att livet var mer än halvvägs. Nu har jag upplevt min sons 29-årsdag och jag känner mig som 17...okey då....25. Det är liksom lite äckelgott....jag älskar mina celluliter och mina små fläckar på händerna. Tycker att de visar på att jag är vuxen och har erfarenhet. Tycker om när barn kallar mig för tant...Är jag knäpp eller? Samtidigt är känslan i kroppen en ung och nyfiken känsla. Vad härligt...att man kan ha både ock.
Har ätit tårta och kollat in Wow hos sonen. Tror faktiskt att jag ska börja spela. Kan man det när man närmar sig 50? Visst kan jag. Men det kommer ta tid att fatta allt. Får väl ta den tid jag behöver.
Nu är jag trött....har varit hela dagen. Det är en matt känsla och jag ska bara slappa resten av kvällen. I morgon är det träning på morgonen och ingentingdag resten. Skönt va?


Kommentarer
Postat av: Millis

Hm, barnen kallar mig för tant också :s Dax att börja bli orolig?

2010-09-13 @ 00:14:22
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0