Byt jobb!!!

Vad får man om man tar en snipig, nonschalant icamaxiarbetare och en totalt väck, lat coopforumarbetere? En jä..igt förbannad kund.
Idag skulle jag köpa en silduk med ställning till. Hittade ingen på ica och skulle be om hjälp....tji fick jag. Stod framför de två arbeterskorna och tog på mig själv i förundran över att jag plötsligt blivit osynlig. Vad häftigt va? -Men skit i det då, sa jag och drog därifrån. Åkte till Coop och tyckte att de kunde få mina pengar istället. Letade och letade...ingen silduk....ingen att fråga. Till slut hittade jag en varelse på fruktavdelningen.....-Hej, vet du om det finns några sildukar någonstans? -????, vaaaa...siiiilduk?-Nääää....det är inte min avdelning, sa hon och fortsatte att plocka med sina grapefrukter. Osynlig igen......Tog en rövare och åkte till Ta till Vara.....Bingo! 5 spänn. Kan det bli bättre?
Nu är hela köket fullt av flaskor med lingonsaft och rödlöksmarmelad. Båda lika goda, men olika som natt och dag. Lingonsaften skulle jag kunna dricka hur mycket som helst av och rödlöksmarmeladen är underbar till kött...lite stark, men inte för mycket. Precis som jag vill ha det. Hoppas fler tycker samma sak.
Eftersom vi inte gjort mycket annat än jobbat idag så finns det inte så mycket annat att förtälja...jo, jag skrev ett brev i morse...till min läkare och skvallrade. Hoppas på bättre hjälp nu då.
Nu ska vi designa etiketter till flaskorna. Det lär nog ta sin tid...men sedan är det gonatt.

Bara etiketterna som saknas. Vi har även ett recyclingsystem. Man får billigare produkter nästa gång man handlar om man tar med burken eller flaskan tillbaka till oss. Därav läskedrycksflaskorna i förgrunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0