Fredag morgon....

...och jag är så slut....orkar ingenting och allt känns tråkigt. Sömnen är besvärlig, värken är besvärlig och hela livet känns meningslöst just nu. Behöver nog lite miljöombyte skulle jag tro. Om det fanns tid skulle jag åka till stugan i några dagar, men det blir nog inget av med det. Inte just nu i alla fall.
Idag är det Borlänge marknad. P ska börja jobba och jag ska med B&B till Borlänge sjukhus en snabbvända. Sedan får vi se hur mycket mer jag orkar idag. Måste ta tag i det här nu. Jag vill må bra och det är bara jag som kan ta tag i det. Ingen annan...ja viss hjälp måste jag ha och värken har jag ju redan fått hjälp med att fixa. Hoppas på operation snart.
Ska äta lite frukost och sedan ta tag i dagen.

Kommentarer
Postat av: brittmarie

tråkigt att höra att du mår så dåligt,krya på dig nu ,många kramar

2010-09-17 @ 10:08:57
Postat av: Lillemor

tycker lite synd om dig, önskar jag kunde vara till hjälp. Kram

2010-09-17 @ 11:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0