Fullspäckat.

Full fart idag. Först var jag på träning i morse. Väl där så blev det tilt......trodde jag skulle svimma och svetten forsade av mig. Skumt, men jag drog hemåt istället. Mådde helt enkelt inte bra. Drog på mig huvudvärk och hade en konstig känsla i kroppen. Vilade en stund och så var det inköp till helgens jobb som stod på tapeten. Först åkte vi till verkstán och satte bussen på "laddning". Därefter ica, snabbgrossen och sist men inte minst banken. Vi krånglar fortfarande med insättningar av dagskassor. Vägrar att betala 200 spänn för varje dagsinsättning. Ocker kallar jag det. Så nu sätter vi in lite här och lite där och så för vi över till ett konto hemma. Vi håller väl på så till banken kommer på vad vi gör.
13.30 hade jag en läkartid. Glad i hågen drog jag till Jax och tänkte att NU blir jag bra från alla krämpor jag har. Tror själv att det är sköldkörteln....men se det trodde inte läkaren. Han trodde ingenting......var mer intresserad av munkbakning och brända mandlar än av mina symptom. Besviken gick jag därifrån...tog en snabb vända in på labb för ytterligare ett blodprov....det tycker jag är roligt. Jag är nämligen väldigt svårstucken så de får sticka och sticka innan de får så mycket som en droppe blod av mig. Nu ska jag slicka mina sår innan jag tar nya tag och bokar en tid med en annan läkare. Nu ger jag mig inte.
Snart åker vi till Orsa. Virre blir hemma och vi kommer tillbaka på lördag. Marknaden är ingen höjdare, men vi ser den som ett bra avslut på marknadssäsongen. Har bara Rättvik kvar nästa helg.
Hör säkert av mig ikväll när vi är på plats annars hörs vi i morgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0