Fullträff!

Idag har jah komponerat världens godaste marmelad. Lingon, vodka, kanel och aningen citron.....Det blev kanongott. I övrigt  så har resten av dagen också varit bra, men jag är trött nu. Vet inte hur jag ska orka ta mig upp på övervåningen och i säng. Har haft besök av min bimentor, faster och morbror idag....det är mer besök än vi haft på flera år hemma i stan. Roligt. Det är så jag vill ha det...som förr, att det bara kom folk och hälsade på. Lillebror mår bra, jag mår bra och P mår bra. varför inte må bra alltid.....hur skulle det vara att flytta hit? Oops!!! Nu ska vi sova....det blir en lång dag i morgon...har ca 90 kilo kvar att koka av. Natt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0