God morgon på er!

Idag är jag pigg...trots att vi kom hem vid två i natt. Då, var jag trött, men inte nu. Har sovit i fem timmar och det känns ok. Gårdagen? Ja, den var riktigt bra. I och för sig ett riktigt långpass på 14 timmar, men det var riktigt roligt. Jag fick ett nytt favoritband. I somras, på Peace&Love så skulle alla barnen gå och lyssna på ett band som heter Hoffmaestro. Jag tyckte det lät, på namnet som att det var hård, tysk, metallisk musik...ingenting för mig. Igår spelade de på Granny. Gud va bra de var. Nu blir det en skiva att ha i bilen och sätta på med högsta volym. Kanonbra. Det var band som spelade hela dagen och kvällen. Bl a så skulle Mimikry spela sent på kvällen. Innan de gick upp på scenen så började det spelas bröllopsmusik!!!! Gissa vad?! Det var ett par Mimikryfantaster som gifte sig på scenen strax innan konserten. Vågat...och lite annorlunda.
Idag ska vi till västerdalarna igen. Det är bin som gäller i morgon. De måste börja vinterfodras och jag har just varit och köpt socker till det. 20 kilo/kupa ska det vara. Spännande.
Nu ska jag fixa till mig själv lite....dusch och frukost först, sedan vänta på att P vaknar...när nu det blir. Vi hörs under dagen...när vi kommit fram dit vi ska.

Så här såg det ut framför vagnen när Hoffmaestro spelade. Visst har vi väl ett kanonläge, även om inte just någon handlade under uppträdandet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0