Granny goes street...

...blir det i morgon. Musikfestival med bra band, gratis inträde och drogfritt. Kan det bli bättre? Vi har varit dit och ställt i ordning vagnen. När vi kom fram hängde lysrören ner från taket som stora svävande mobiler. Skruvarna hade släppt och det var ett under att de höll. Det blev lite extra skruvande, men nu är de på plats.
Vi åkte ju hem från Duvnäs idag. Hann med att koka några omgångar marmelad och det syns fortfarande inte i lingonhögen att jag varit där och tagit. Ska bli kul att se hur många burkar det blir till slut. Bilen var fullpackad under hemfärden. Marmeladburkar och så Lillebror som gömde sig under sätet i bilen. Han trivs så bra på landet, som tur är. Det lär väl bli några vistelser där under kommande månader.
Nu ska jag fundera på om jag ska duscha eller bara slänga mig i soffan....skulle behöva både ock.....men orkar bara det ena. Vi syns väl i morgon. Ska hinna med ett eller ett par inlägg, hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0