Hallåj....

...jösses vilket bra humör jag är på idag. Fattar inte! Egentligen skulle det vara tvärt om för jag har legat halva natten och retat upp mig på den där läkaren som körde över mig totalt här om dagen. Har bestämt att jag ska skriva ett brev till min "riktiga" läkare och skvallra. Ska be om en ny tid....nu får det väl vara nog?!
Ska snart slänga mig i bilen...skruva upp Hoffmaestro på högsta volym och susa fram längs älven hem till mitt älskade västerdalarna. Jag ska se skiftningarna i träden längs vägen.....kika efter älg i Utanhed och jag ska stanna i Floda och följa älven med blicken ända tills den försvinner runt kröken. När jag närmar mig Vansbro ska jag tänka på Guckuskon som växer i Skamhedskogen och jag ska minnas alla cykelturer uppför skamsbergsbacken....och jag ska minnas alla nedförsåkningar på samma cykel...när vinden viner i håret och det är sommarlov. Härligt. Nu...kaffe och lite verklighet. Syns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0