Hjälp!

I natt vaknade jag vid två....och har inte lyckats somna om. Hur ska jag klara dagen...och natten. Vi ska ju jobba till ca två i natt. Undrar hur jag mår då......När vi var i Duvnäs sov jag som en stock...även om jag vaknade tidigt. Men, så här tidigt var det aldrig tal om. Vad beror det på? Måste jag flytta till landet tro? Om det är det som behövs så gör jag det. Jag har varit ute en sväng nu på morgonen och det ser ut att bli fint väder. Solen skiner och det är 5 grader. Kanon. Nu ska jag duscha och äta lite frukost sedan blir det lite pappersarbete om det finns tid över. Vi åker vid halv nio. Visar lite bilder från Duvnäs i frostskrud från igår morse. Vackert va?



Hoppas ni får en fin dag. Själv ska jag försöka hålla mig på benen. Vi synes.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0