Ibland blir det inte som man tänkt sig!

Och idag är det en sån dag. Skulle ju koka rödlöksmarmelad. När vi kommer fram till Duvnäs och kollar löken så har den möglat!!! Shittt......När dessutom bina höll fullt hus trots att det regnade och vi ville byta till vinterdörrar åt dem så gav vi upp. Vinterdörrarna får vänta och rödlöken är begravd....numera på väg till Fågelmyra i en avfallspåse. Med andra ord...vi åkte hem. Så, det blev städning istället. Jag sa ju till er att vårt hem är som ett statartorp på 1800-talet med massor av vägglöss och annat skumt. Tja, nu har vi inte vägglöss här, men de kommer nog snart om vi inte gör något. Så.....städning. Vi började himla bra. Drog fram trasor och skurmedel, dammsugare och sopsäckar....och så, av någon anledning hamnade P i fosterställning i sängen. Han sover!!!!! Förmodligen pga att jag väckte honom tidigt i morse. Den sömnen ska inte bli långvarig, det lovar jag. Ska strax gå in och sura till det lite.

Då så....jag harvar väl på en stund till då.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0