Jamenhallåååå!!!

Vilken dag det har varit. Skitdag. Lagom med folk, men ingen handlar. Alla knallarna klagade och det lär inte bli bättre i morgon. Det är sådana här bakslag man får räkna med. Så, jag tänker inte tråka ut er med att berätta mer om marknaden, utan jag ska berätta att jag varit ner till Domnarvsvallen och fått älglever!!! Bragebertil, vår stamkund, hade fått en hel kundkorg med lever och frågade om vi ville ha. Självklart. Så när vi stängt så åkte vi till vallen och letade på honom. Han stod och tittade på en juniormatch.....Brage-Dalkurd......3-0. Thihi.....Nu ligger det smaskig lever i kylskåpet och väntar på att tillagas. Ska bryna den med lök och så koka den i grädde med salt och peppar.
Har ätit felixpizza med vitlökssås och nu ska jag slappa i soffan. En dag kvar att slava för ingenting...men men....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0