Jobbardag.

Idag känner jag mig mycket piggare. Somnade i soffan igår kväll och lyckades somna om när jag tagit mig till sängen....och sov till fem i morse. Kanonbra. Har just varit ner till vagnen och tittat så den står kvar....det gör den. Ingen åverkan från fulla nattvandrare. Kanske beror det på att våra "grannar" sover innanför sin pressenning och hör allt som händer runt omkring. Det finns bara ett aber nu....vi har inga grannar på andra sidan. Det ser ut som det skulle bli ont om knallar just där vi står. Det är inte bra. Gårdagen var inte så lysande heller. Gick ungefär som en skaplig dag på Sveatorget. Men, det är bara att bita i det sura äpplet och jobba på. Tur att man är på hemmaplan och kan åka hem och duscha efteråt. Det lär inte hända så mycket annat idag, men jag hör av mig när vi kommer hem igen.

Så här ser det ut på ena sidan av vår vagn...stackars de som säljer godis långt där borta. De lär knappast bli nöjda med dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0