Kreativitetens dag....

...hoppas jag. Känner mig lite seg, men ska försöka ta tag i mig själv och få något roligt gjort. Fjalars läxa ska jag ta först av allt......att köpa en målarduk och ställa väl synligt. Nu SKA jag börja måla. En annan sak som jag ska göra idag är att försöka komma på vad jag ska ha på väggarna i vardagsrummet. Efter att jag målade om väggarna där....förra vintern....så har det inte kommit upp en enda tavla. Jag vill ju ha tavlor där, men det har liksom inte blivit av. Men nu så.....Och så är det det gamla symaskinsunderredet som fortfarande står inklämt i köket utan skiva på. Nu jädrar!!!! Men först av allt....för att bli pigg....en dusch, plocka ögonbrynen, färga ögonbrynen och leta fram lite snygga kläder...inga munkkläder idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0