Läget: pigg!

Ja, jag är pigg...idag igen. Men det känns som det bara är tillfälligt. Har varit vaken länge och det lär väl ta ut sin rätt snart. Vid tio vill jag säkert sova middag. Hur som helst....det tar vi då. Idag ska det kokas lingondricka. Det är bondens marknad på torsdag och då ska det säljas. Förra gången det var så hade vi tre sorters marmelad. Nu blir det fem sorter och en sort dricka. Dessutom har vi ju chokladen och det smaksatta saltet. Hela dagen lär gå åt till att koka och planera. Det är roligt när det rör på sig....iallafall med SweetHomeDalarna. Munkarna har vi börjat nedräkningen av och det känns inte så viktigt just nu. Har ju bara Rättvik kvar...till helgen.
Jag har just plitat ihop ett brev till min läkare. Har skvallrat om hur "dum" den andra läkaren var när jag var dit sist. Nu ska jag ha det som jag vill. Tur att jag fortfarande har lite av "bitch" i mig. Jag kan faktiskt vara lite av...a pain in the as. Det ska de få se nu.
Nu åker jag till affären och köper en silduk och så ska bären på spisen. Kommer tillbaka...snart.

Kommentarer
Postat av: Erik

Låter som en trevlig dag. Själv hade jag inte ens gått upp när du skulle sova middag.

När är du hemma på kvällarna i veckan? Tänkte komma förbi någon dag om vi hinner.

2010-09-28 @ 19:06:47
URL: http://zachnafein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0