Lite piggare...

men fortfarande väldigt trött i kroppen. Huvudet vill mer än vad kroppen orkar med. Idag har jag varit så gott som ledig. Jag har varit med B&B på lasarettet och på stan och jag har varit ner och jobbat när P varit på toa. Nu är jag hemma och förbereder kvällsmaten och så åker jag ner och hämtar P och disken. Ikväll blir det nog lugnt. Det är hockey på tv så jag får väl se på det då......Nejdå, jag kan se något annat på "min" tv om det är något bra. Annars skulle jag vilja städa ur alla våra verktygsutrymmen. Det finns säkert fem olika platser i vårt hem som är vikta för verktygsförvaring. Det leder till att varje gång det ska letas efter något verktyg eller liknande så hittar vi inget. Vad säger P då? Jo,.......vi måste köpa nytt, det finns inte här!!!!!!!!Nu jädrar ska det bli ordning. Jag tror att det finns ca åtta olika skruvmejselsatser....fem olika lådor med skruvar i alla storlekar och säkert tjugofem meter kabel av alla de slag. Ska vi slå vad? Ni ska få rapport så fort jag vet.
Mao....allt väl....så här långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0