Lördag morgon.

I natt har det varit varmt i bussen. Kupévärmaren har brusat på och det har varit så skönt. Jag gick till sängs redan vid halv nio och jag låg och lyssnade på bandet som spelade....herregud. Om jag säger så här: Jag hade kunnat ta över om de inte hade dykt upp, då förstår ni hur bra de var. Jag som inte kan sjunga för fem öre. De stackarna stod på ett mörkt lastbilsflak och spelade för ca fem personer. Jösses. Jag förstår inte varför arrangörerna ska envisas med att ta hit musik när ingen är intresserad.
Idag blir det jobb. Mycket jobb. Vi brukar sälja fem gånger mer på lördagen jämfört med fredagen. Så vi lär få slita. Efter det...hemgång och ledig dag i morgon. Skönt. Hörs ikväll då...om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0