Pigg? Vem? Jag?

Vad fort det kan ändra sig. Nu är jag helt slut....jag som var så pigg i morse. Vad är det som händer? Inte en aning. Ska försöka ta mig i kragen och piggna till lite.
Har varit och tränat, precis som jag sa att jag skulle göra. Sen då? Jo, jag har gjort i ordning ett par kilo älglever. Mumma. Men det är bara jag som äter det så det lär räcka läääänge. Nu puttrar ett par kilo grytbitar på spisen. Är det det som får mig trött tro?
P har åkt på badminton och jag ska vänta in Virre och sedan blir det fotboll. Efter matchen ska vi ställa upp vagnen på torget.....jo, det är sant. Det blir torgdag i morgon. Lär väl inte bli miljonär på det men det var ett tag sedan och dessutom har vi beställning på 90 munkar till i morgon bitti. Så vi tyckte att det var läge att jobba lite.
Jag har laddat hem en "gammaldags" kamera till min mobil. Den tar bilder som ser ut att vara från när jag var liten. Försten och Sonhustrun tipsade mig...därför får de vara med på bilden jag visar er.

Lite suddig är den men jag tycker att den är supersnygg.
Nu ska jag försöka piggna till med lite kaffe. Hörs sen då......


Kommentarer
Postat av: brittmarie

VÄLKOMMEN

2010-09-20 @ 21:01:05
Postat av: Millis

Häftig bild! :D //Linslusen

2010-09-20 @ 22:46:57
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0