Regn idag.

Har varit ner och vridit upp värmen på oljan i munkmaskinen. Snart sprider sig munkdoften över stan. Det var inte många själar ute kan jag säga....fem stycken allt som allt, men så var klockan bara tjugo över fem också.
I natt har jag drömt...mardrömmar. Det är ingen idé att jag berättar hela drömmen för er för det skulle ta alldeles för lång tid, men det handlade om att krypa ner i toaletter och hitta lönngångar ut....och så hade det brunnit. Ja, jag vet nog hur det ska tolkas men man blundar för verkligheten ibland. Då sätter sjätte sinnet in.
Idag är det, som sagt, munkdag. Jag ska nog ut på lite ärenden ibland, men vet inte om jag kommer åt att blogga. Vi får nog ta det ikväll istället. Förresten.....måste åka till Duvnäs ikväll kom jag på. Bina måste ha lite tillsyn. Jag skriver när jag kommer hem därifrån...om inte annat. Ha en bra dag i regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0