Så trött.....

.....om jag bara fick sova ut ordentligt någon gång. Idag har jag varit och tagit prover för att se om jag har problem med sköldkörteln. Det är nästan så att jag vill att det ska vara det för då vet jag vilket problemet är. Alla symptom tyder på det och det vore väl bra då.......lite medicin och så är man pigg igen.
Igår blev det inget bloggande. Det händer inte ofta, men så blev det. Jag hade fullt upp ändå. Vi tog tag i städningen av vår källarlokal och det tog sin tid, men bra blir det. Vi är fortfarande inte klara, men har kommit en bra bit på väg. Så, det blev, till min stora förtjusning, en vända till soptippen igår. Roligt!!! Kvällen skulle tillbringas på Vipkväll på Lindex i Falun. Åh vad roligt tyckte jag. Skulle köpa ny bh, några bastoppar och ev en vinterjacka. Vad det blev? Nada!! Var inte på köphumör, men snittarna de bjöd på var riktigt goda. Nu ska vi inhandla lite varor inför Borlänge marknad som är i helgen. Hörs senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0