Skaplig dag faktiskt.

Jag har faktiskt köpt ett par målardukar...som jag sa att jag skulle göra. Penslarna har jag också satt på en väl synlig plats, men jag har inte börjat måla än. Lite tid får det väl ta? Däremot så har jag gjort lite annat idag. Först färgade jag ögonbrynen...som jag sa att jag skulle göra. Duschade och satte på mig vanliga kläder. Gud va skönt det var. Har för första gången på länge kännt mig som en människa idag, inte luktat munk och inte gått i praktiska lättvättade kläder. Underbart. Drog iväg till Ta till vara för att leta efter en skiva till det där symaskinsunderredet....nada. Det verkar omöjligt arr hitta något som passar och ser snyggt ut. När P vaknat så åkte vi till kartongfabriken i Grycksbo och tittade på stabila, snygga lådor att ha våra fina marmeladburkar i. Hittade några som fanns i svart, rött eller vitt. Gick att få med tryck på. Supersnygga. Det blir nog de svarta...ska bara sova på saken innan vi beställer.
På hemväg svängde vi in på Plantagen. Jag skulle köpa plastorkidéer. Mina riktiga har tagit slut!!!! Dött!!!! Krukan är så snygg som resterna av den levande blomman sitter i så det fick bli plast så länge....tills den blommar igen....OM den blommar igen.
Nu har jag ringt Falu Gruva och hört om vi får komma dit på julmarknad med våra marmelader. Det lät riktigt positivt men de ville att vi skulle fylla i en anmälan och skicka in, så snart ska jag gå ner och lägga på den på lådan. Sedan är det bara att vänta.

Plast är plast, men visst blev det väl en viss skillnad va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0