Stockholm nästa.

Idag ska jag få min alldeles egna dag. Jag ska göra något som JAG vill. P och jag ska åka till huvudstaden och gå på utställning. Vi ska se Annie Leibovitz...enligt mig, världens bästa fotograf. Hon har haft utställning hela sommaren på Fotografiska och nu ska jag passa på att se den innan den är slut. Dagen blir min. Vi ska bara göra saker som jag vill. P får inte ens spela en ynka liten lottorad, han får inte rusa genom utställningen och han får inte gnälla över höga bensinpriser och idioter i trafiken. Idag ska jag må bra. Allt det här är bestämt sedan länge, men föreläsningen igår har ju också gjort sitt till. Idag ska jag göra insättningar på självkänslekontot.
Jag ska få en underbar dag. Jag är bra och jag är värd det.

Kommentarer
Postat av: brittmarie

det är du värd!

2010-09-08 @ 11:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0