Tjena!!!

Pigg idag. Har liksom fått en jädrans energi...trots migrän inatt. Jag har den egenskapen att jag jobbar bäst i motvind. Får liksom en kick av det. Så, nu tar vi nya tag! Idag ska jag på träning. Har slarvat lite under sommaren....ja, jag har inte slarvat egentligen...jag har bara inte varit hemma så jag kunnat gå på träningen så ofta. Men idag blir det.
Läste i tidningen i morse att marknadsgeneralen tyckte att Borlänge marknad blev bra!!! Undrar om vi var på samma plats. Det var det värsta skit jag varit på. Fyra munkförsäljare, åtta godisförsäljare....dagarna före lön för alla. Bäddat för katastrof. Men det struntar vi i idag. Nu laddar vi för Orsa till helgen......som inte alls brukar vara bra!! Skam den som ger sig.
Ikväll är det fotboll också.....hemmamatch för Brage. Så vi traskar väl dit och får lite träsmak i baken. Jag brukar ha med mig ett sittunderlag, men det hjälper inte mot värken i baken. Ska nog leta på något mjukare till kvällen.
Kaffe och sedan träning. Vi hörs senare under dagen då...jag är ju ledig så det lär nog bli något inlägg till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0