Trött, men nöjd......

...med dagen. Invintring av bina. Nu har de så skönt. Jag har bäddat med frigolit och dunkuddar. Nu kan bara en riktigt hård vinter ta död på dem. Bara att hoppas. På vägen dit skulle jag ju leta efter älg...blev ingen....men en stor räv. Finns på bild, men jag ska visa den senare.
Kvällen har ägnats åt film....Nu vet jag att det är älvorna som målar fjärilarna i så vackra färger. Jag vet också att det är älvorna som ändrar årstiderna, men framförallt så är de bra vänner. Man skulle allt ha en egen hemma.....Bubblis sa att hon helst ville ha en smurf...tre äpplen hög. Man kan väl ha både ock....?!
Nu är det sängvalsen. I morgon ska det bli trädgårdsarbete i Falun. Hörs då.  Förresten....ska bara meddela att det blev inget köp av vagn för Toast-Kerstin....den såg för bedrövlig ut....det finns andra och bättre....och nästa gång P och Toast-Kerstin ska ut och åka ska jag skicka med Ing-Marie (vår gps)...eller så måste jag följa med själv....gud vet vart de har varit och snurrat idag. Vet iallafall att de passerat Essingeöarna fyra gånger!!!!!!!!!!
Go natt på er.


Kommentarer
Postat av: Millis

Vad är det för mysig film ni sett? Lät som nåt i typisk Millis-smak! :)

2010-09-27 @ 00:45:51
URL: http://ivarsgard.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Igår var jag in till Telia och fick veta att jag har en GPS i min egen mobil..som jag hade med mig när vi snurrade runt i Stockholm. Det var dock en rätt kul tripp, och tack för lånet än en gång :)

2010-09-29 @ 09:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0