Arvslindan.

Vardag igen då. Måndag och soligt, men blåsigt. Vagnen stod så fint på plats när jag nyss var ner och tittade till den. Köpte lite dricka på snabben och tankade bilen.

Ska ju på biodling till Arvslindan. Ska vara med och lära mig ännu mer. Ännu så länge är jag en riktig nybörjare, men jag hoppas att jag efter den här säsongen ska kunna bra mycket mer. Så mycket att jag kan klara mig själv. Nu gäller det bara att få tag på nya bin i tid, så vi hinner få någon honung iår.

P står i vagnen idag och framåt sen eftermiddag åker han till Falun för badminton. Jag vet inte hur lång tid mitt biodlande tar, men hoppas jag kommer hem i vettig tid. Höres senare då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0