Balsam för själen.

Åh va roligt det är med biodling. Jag skulle kunna hålla på hela dagarna. Nu har jag ju ännu inte fått tag på några egna, efter vinterns dödsfall, men jag gör allt jag kan för att hitta. Idag var det tillsyn av några samhällen i Arvslindan. Alla såg ut att må bra...vissa så bra att de behövde större utrymme, vilket gjorde att vi satte på en "våning" till.

Visst ser det spännande ut? Det här ska definitivt bli min stora sysselsättning nu och i framtiden.

Annat då? Jo, de ringde från tidningen Pralin...och nu har de bestämt sig. Det blir reportage om Sweet Home Dalarna nästa vecka. När det sen blir publicerat har jag ingen aning om. Det brukar vara lång framförhållning inom tidningsvärlden. Men vi är så glada för att de vill skriva om oss. Vi tycker själva att vår idé är kanonbra och så gillar vi det vi gör....och bättre reklam kan man knapast få.


Kommentarer
Postat av: Millis

Hej!

Har pratat med pappa nu. Han kom inte på nåt på rak arm, men skulle fråga runt lite. Han reagerade som mig: Men det finns ju björnar här! ^^

2011-04-19 @ 13:39:42
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0