Biplats utsedd.

Tog en promenad upp i skogen för att titta på platsen där vi vill ha bikupor. Perfekt ställe....åkrar och lite björkskog. Helt perfekt. På tisdag ska jag ringa och fråga om vi får placera dem där. Det är kommunen som äger marken...hoppas på en snäll, förstående "gubbe" som svarar.

Har ännu inte dammsugit balkongen....som jag tänkt länge, men nu ser det ut som jag måste ta mig i kragen. I det här fina vädret vore det ju nästan kriminellt att inte kunna sitta där med en kopp kaffe och njuta. Möblerna har visserligen stått där i ur och skur några år och de behöver målas om...när ska jag hinna det då? Ännu en sak till göralistan...ännu en sak som ska ligga i bakhuvudet och gnaga.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0