Den ena dagen...den andra lik.

Skitväder...blåsigt och ett lätt regn. Vilken tur att det är hemmajobb idag då....Värre är det för P som ska byta däck på bilen...och på sin pappas bil. Dessutom har han nog lite feber. Nu är ju det inget som har hindrat honom förr, men lite jobbigt lär det bli.

Jag måste ta ett tag i lägenheten nu. Det ser för jäkligt ut. Jag vill ha ordning och reda, så det första jag ska göra är att plocka undan lite och sedan ta ett varv med dammsugaren. Det passar bra att städa när det är dåligt väder. Har tvingat P att ta en sväng förbi soptippen när han åker.....Det satt långt inne...det där med soptippen. Som ni vet är det min älsklingsplats, men idag får någon annan äran att besöka den.

Har just kommit hem från pappersinlämningen vid Ica Maxi. Nu är det bara pantburkarna som står kvar i bilen och de ska jag lämna in om en stund. Först lite morgonkaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0