Full rulle....

Nu är det vår i luften. Varma vindar och ljummet duggregn i morse...sol nu och tydligen ganska bra försäljning på torget. P står där själv några timmar medan jag sköter tillverkningen av kryddsocker och smaksatt salt inför helgen.

En av anledningarna till att det går bra på torget är nog att grönsaksförsäljarna dök upp idag. När de kommer och packar upp sina jordgubbar, äpplen och gurkor...då är det vår....och då hittar folk ner på torget.

Idag är det badminton och jag ska vara chaufför...P spelar i två omgångar och då måste jag skjutsa ut honom först...sedan åka och hämta Pawel som är med den andra timmen. Däremellan ska jag och Kicki "leka".

Nu kör jag på en stund, så hörs vi ikväll. Njut av solen nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0