Glad Påsk på Er.

Jaha...nu väger man lite mer igen då...men det var det värt...idag. I morgon ångrar jag mig säkert....men den dagen, den sorgen....

Det var som att slå igen en dammlucka här när alla drog åt varsitt håll....Anna och Kicki skulle till Vansbro på Svenne Rubin...Agnes och Rami skjutsar hem Pawel till Falun...Gabriel med föräldrar gick så sakteliga hem mot Hushagen....Det är bara Agnes och Rami som kommer tillbaka en stund.

P har fastnat framför tv:n....själv har jag just satt upp nya gardiner i köket...på en påskafton? Ja...vad spelar det för roll vad det är för dag? Man ska väl göra det man känner för.....




Nej...nu ska jag halvsova i soffan resten av kvällen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0