In i väggen.

Hur vet man när man är på väg att gå in i väggen? Ja, det är inte dags än, men det kan vara bra att vara förberedd. Någon som kan tala om symptomen för mig? Förra säsongen blev det stressigare och stressigare mot slutet. Den här gången börjar vi i 200 knyck...bara det inte ökar.

Dagen...tja, mycket bättre än beräknat...och det var ju bra. Förmiddagen var lugn, och vi tänkte att det här blir ju inget. Men sen drog det igång. Vi hade fullt upp nästan hela eftermiddagen. Toasten tog nästan slut...en kvar....doppade munkar tog slut...noll kvar. Fördelen med att stå flera dagar på samma ställe är att man inte behöver plocka ihop och lasta i bussen. Nu står vagnen så fint där nere och här hemma råder lugnet. P sover...han mår inte bra och själv har jag fått ont i halsen. Får väl se vad det blir av det.

Jag har just packat varor till Trädgårdscaféet. Det är hantverksmarknad i hantverksbyn i morgon och de ville ha mer av oss....underbart, tycker jag.

Nu ska jag plocka ut lite packning i bussen och sedan njuta en stund av tystnaden...om en stund blir det sängen om jag ska orka i morgon. Skriver lite mer när jag hunnit ikapp mig själv. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0