Lördag i stan.

Uppe med tuppen...som vanligt. Fördelen är sommartiden. Nu går jag upp en timme senare än vanligt...mycket bra för själen.

Konstigt var det också att vakna hemma....i en vanlig säng, och inte i en för kort låda med råttbitna lakan. Men, jag har sovit lika bra här hemma inatt som jag gjorde i skogen.

Idag blir det nog en tur till Tulavippan. Ska bara titta liiite.......Vill ha lite inspiration...vill hitta lite bra inredningsdetaljer....om jag orkar och hinner så vill jag...ni vet...inreda....göra om. Känner jag mig själv rätt så blir det inte nu, för nu sätter säsongen igång...och i höst blir det inte heller...för då är vi helt utarbetade efter säsongen.....SÅ NÄR SKA JAG FÅ TID OCH ORK? (för er som inte är så internetvana kan jag berätta, att skriver man med stora bokstäver betyder det att man skriker!!!....).

Nu ska jag röra på mig lite....kanske gå ut en stund. Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0