Lugn och herrkalsonger.

Vad var det jag sa? Orsa...skärtorsdag....inte mycket slitgöra inte. Dagen har gått sakta och lugnt förbi. Jag är trött...jättetrött. Det beror nog mer på leda än något annat.

 Vi har just ätit spagetti och köttbullar på hotell Kabe. Gott och billigt. Nu väntar hotell Peugeot och skön vila inför, troligtvis, en ännu lugnare långfredag. Hoppas på fart, men tror inte det. Längtar hem....efter en skön säng och katten.....

Inköp under dagen: två små påskliljor att ha på bordet på påskaftonen, då alla barnen med respektive kommer på mat, och sju par herrkalsonger, varav hälften till mig. Att jag inte upptäckt det tidigare...att de är mycket skönare än konstigt skurna damtrosor. Det sjunde paret får vi väl dela på.....God natt på er....håll hårt i kvasten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0