Morgonnjutning.

Vad skönt det är med tystnaden.....Hela huset sover...solen värmer redan och jag är helt ledig idag. Helt ledig betyder att jag inte måste göra något...om jag sen går ner i källaren och börjar sortera upp mina bisaker som ligger där...det är en annan sak....då gör jag något jag vill...inte måste.  

P sover...Anna och Kicki har varit i Vansbro i natt och kommer väl hem framåt eftermiddagen...katterna Alfons och Lillebror har mumsat på kyckling ur kompostpåsen inatt. Det låg rester över hela hallmattan när jag klev upp. Nu ligger de i varsin ände på soffan och njuter.

Jag tänkte ta en promenad snart....och sen ska jag färga ögonbrynen....måste väl vara fin till Pralinreportaget som blir i veckan....jo, sen ska jag lägga ut några av mina Gudrun Sjödénkläder till försäljning på Tradera......ser ut att väga 130 kilo när jag har dem på mig....det är inte bra för självkänslan.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0