Morgonpromenad.

Morrn....vaken alldeles för tidigt...men jag är inte ensam uppe. Knallar är ett morgonpiggt släkte. Vi är flera som skrotar omkring här. Nu är det ju så att jag är lite av en ensamvarg på morgnarna. Vill gärna pyssla omkring tyst. Det ska jag göra också. Jag ska strax ta en promenad...bara kaffet har runnit genom filtret.

Natten har varit kall...men det är mitt fel. Jag tyckte att vi skulle stänga av värmefläkten när vi kröp till kojs för det var så varmt och den låter för mycket. Ja, det blev ju så att jag frös senare det.....Men så fort den kom på igen så blev det bra. Nu är kaffet klart. Tar min runda och så hörs vi senare under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0