Nöjd och glad.

Sådärja....då var jag hemma igen då....Premiär på torget och vi är riktigt nöjda med dagen. Trots att vi inte annonserat så kom det kunder...fler än väntat. Morgontimmarna var som vanligt....vääääldigt lugna. Kolla in bilden så förstår ni.

Framåt förmiddagen blev det fart...mycket tack vare solen som tittade fram, tror jag. Och så ringde telefonen. Det var en av våra bästa stamkunder...en tant som kommer varje vecka och har med sig egna burkar som hon vill ha munkarna i. Utan att hon visste att vi börjat, så ringde hon för att fråga när vi tänkte komma på torget. Det var inte med lite stolthet i rösten jag kunde meddela att vi redan stod där. Gissa om hon blev glad. Hon slängde sig på ett-bussen från Forssa och anlände strax därpå med burkarna i högsta hugg. Så, idag är alla nöjda och glada.

P har åkt och spelat badminton...jag ska strax in i duschen och Virre är på väg hem från skolan. Allt som vanligt alltså. Det känns så skönt att äntligen få sätta igång att jobba. Det har varit en lång, kall och riktigt tråkig vinter. Men nu kommer värmen och marknadssäsongen med stormsteg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0