Order på order.....

Jo ja tackar jag.....Idag kom posten....inget ovanligt med det...men med sig idag hade han ett kontrakt, för oss värt ungefär 150 000 kronor. Snacka om att det föll en sten från bröstet. Nu kan man jobba på i någolunda lugn och ro.

På förmiddagen åkte jag ner till L&R...som jag berättade om i morse. Hon gjorde mig också glad. Beställde massor av varor. Så nu har vi tillbringat dagen med att packa och satt på etiketter. I morgon ska det levereras.

Revisorn visade sig vara en hygglig prick. Fixar och donar åt oss...årsboklslut...så skatteverket blir glada.

Ibland kan vissa dagar ha något alldeles extra att komma med. Idag är en sån dag. Måste nog fira lite ikväll.

Varor som ska till Lavendel&Romantik på Sveatorget.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorogn, ville bara säga grattis, måste kännas himla bra. Och du, skicka gärna hit eran postis...;)

2011-04-07 @ 07:19:19
Postat av: Anonym

Glömde..igen, ToastKerstin :)

2011-04-07 @ 07:20:00
Postat av: Maria

Visst ska jag skicka honom till dig....Han är jättesnäll, så han åker säkert förbi hos dig också. :)

2011-04-07 @ 07:51:33
URL: http://mariamarmelad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0