Sista dagen på första marknaden.

God morgon på er. Jag tycker att det är en riktigt god morgon. I natt har jag inte haft den minsta lilla antydan till värk, och det var ett gott tecken. Jag trodde nämligen, igår natt, att det berodde på den konstiga sovställningen i bussen. Nu kan jag konstatera att så inte var fallet. Skönt...då kan jag fortsätta mitt knalleliv och inte bli någon "nynasare" som tar in på hotell (det brukar de gamla uvarna vara snabb på att påpeka, att sover man på hotell är man ingen riktig knalle).

Natten då...tja, vi kan konstatera att de som bor i Sandviken är riktigt bra på att hålla låda på nätterna. I alla fall den något yngre generationen. Vår buss stod på vägen till discokön....suck. Skrik och skrän, men ingen som varit på bussen och sparkat.

Nu sitter ja här och ska strax gå ut och se hur det ser ut...ska också se om Äppelbokerstin har vaknat. Hon sover ensam i sin bil lite längre upp på gatan. Krutgumma! Vi träffar på henne på många platser under säsongen och normalt har hon gubben med sig, men han är hemma den här helgen så hon får klara sig själv.

Jag skulle ha satt in lite bilder till er, men det verkar som kameran, eller datorn inte riktigt vill vara med. Ni får vänta tills vi kommer hem....ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0