Tidig morgon....låååångfredag.

Långfredag....härligt. Det är en sån där dag då man inte behöver göra något alls...bara ta det lugnt. Så blir det nog för oss idag....men, man vet aldrig. I vilket fall som helst så åker vi hemåt ikväll.

Natten har varit kanon. Har inte frusit...har inte blivit störd av någonting, utom nu på morgonen. Bilen som stod på gården i närheten av där vår buss stod....den hade satt på någon fläkt som stod och brusade i evigheter. När jag först hörde den trodde jag att det var ett tåg på väg in till Orsa station....men det gav sig aldrig. Nu kan ju inte jag somna om den här tiden på morgonen, så det var bara att kliva upp. Hade tänkt göra det i vilket fall....

Så nu sitter jag här igen...Bokleif har vaknat...liksom han som har langosvagnen. Ska ta en liten promenad om en stund. Det är sig likt här i Orsa....förutom att Janne Nyström har flyttat hem till Vansbro igen!!!

Morrn på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0