Ungdomskastrull.

Tja...inte blev det så fint väder idag inte. Skitkallt var det.....vilket betyder mindre kunder vid munkvagnen. Men vi är glada ändå. Packade ihop vid tvåtiden och drog sedan hemåt. Lite mat i magen och så åkte jag hem till Gabriel och hans föräldrar. Gud vad han växer den grabben. Snart kan vi ta våra planerade skogsmulleturer....han och jag. Ska vi slå vad om att han kommer att gilla allt utom skogen? Säkert....bara för att jag så gärna vill. Men, jag gräver inte ner mig för det...får väl lära mig att tycka om det han vill då....

Virre satt och läste ur en sommarkatalog från ett stort postorderföretag. Halva priset på 6-pack med handdukar. Det tyckte han att jag skulle köpa. Jag kontrade med att det kanske vi ska köpa till dig i födelsedagspresent eller julklapp.....Du ska väl flytta hemifrån någon gång du också....vad ska du då t ex laga mat i om du inte har samlat på dig några kastruller? Svaret kom snabbt som blixten: micro!!!! Jag säger då det...ungdomen av idag.

Nu ska munkdoften ur håret....dusch alltså. Sen blir det tidigt i säng...det är hårt att jobba!!!!!

Kommentarer
Postat av: virre

ja det är ju det ända man behöver!! :D

2011-04-05 @ 21:00:42
Postat av: Maria

Helt rätt.....inte! Men du lär dig väl du också....suck ;)

2011-04-06 @ 06:29:44
URL: http://mariamarmelad.blogg.se/
Postat av: Millis

Haha, var är "gilla-knappen" när man behöver den ^^ Micro... :p

2011-04-06 @ 11:17:30
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0