Dagen, som alla andra.

Snöröken ur utanför fönstret och härinne sitter vi och kurar. Någon ser på hockey på tv...ni vet vem...någon lägger pussel...pusslet som väl aldrig lär bli klart. Själv ska jag plita ner några meningar för er att läsa och sedan ska jag sjunka ner bland täcken och kuddar och bara somna till något dåligt program. Är så trött idag. Så där trött som man blir av att hjärnan inte hänger med riktigt...och inte kroppen heller. Det är en trötthet som kommer inifrån.

Vi tog bilen till Sandviken. Såg på när högsta hönset klippte det röda bandet i den stylade butiken i gallerian. Massor av folk var där....och så vi sen....P i sin väl använda bikeps...jag i en kjol som resåren snart ger upp i...fick kolla hela tiden så att inte plagget helt plötsligt låg vid fotknölarna....Anna lurade in mig i provhytten med en liten mängd kläder att prova. Ganska roligt faktiskt...ända tills mina kläder åkte av och man såg sig själv i det vita skarpa skenet. Valkarna hängde...åt alla håll och inte blev det roligare när jag till min fasa upptäckte att jag glömt att ta på bh:n i morse. Hjärnsläpp.

Den här dagen läggs någonstans i bakhuvudet...bland alla andra likgiltiga dagar. Hoppas på en minnesvärd dag i morgon istället...i positiv bemärkelse då....

Kommentarer
Postat av: brittmarie

Att du tappar kjolen kanske beror på shakerna,du vet valkarna försvinner sist om man har tur!:))

2011-02-25 @ 22:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0